Vår organisation

Vår organisation är uppbyggd för att ge dig som hyresgäst bästa möjliga service. Ute i våra områden finns alltid våra bovärdar och vår fastighetspersonal. På vårt Kundcenter har vi öppet för telefon och besök varje dag.

Det viktigaste är att du som hyresgäst alltid har möjligheten att nå oss, även om det skulle vara utanför normal arbetstid. Det kan vara en granne som stör, eller ett akut fel som uppstått i din bostad. Vår jourverksamhet jobbar dygnet runt alla dagar på året.


Kundcenter

Har du frågor kring ditt boende ska du i första hand vända dig till vårt Kundcenter. Här får du hjälp med det mesta kring ditt boende, t.ex.:

  • frågor kring ditt lägenhetsunderhåll
  • nyuthyrning o uppsägning
  • hyra av parkeringsplats
  • felanmälan

Kundcenter finns på Skjutsaregatan 32. Tel 0155-755 00.

 

Egen bovärd ger ett tryggare boende

Varje hyresgäst hos oss har en egen bovärd. Bovärdens uppgift är bland annat att hjälpa till med mindre reparationer samt råd och stöd till dig som hyresgäst. Kontaktuppgifter till bovärden finns här på hemsidan, i trapphuset samt i det informationsmaterial som alla får när de flyttar in.

 

Jourverksamhet

Utanför arbetstid har vi en jour som tar hand om akuta fel. Med akut avses fel som utgör fara för människor eller egendom och där vi inte kan vänta till nästa ordnarie arbetsdag för åtgärd. Du når jour genom att ringa vårt växelnummer 0155-755 00.

 

Länkar

Kontakta oss

Felanmälan

Kundcenter

Din bovärd